Promocja! TRIXIE Szczotka do zbierania sierści :: 8,00 zł ::.
 
Wędkarstwo
 
 


Zaawansowane wyszukiwanie
 
 
Twój koszyk jest pusty
 

Aby sprawdzić status zamówienia Wpisz jego unikalny numer
 
459,00 zł
 
 
 
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Dostawa

Dostawa:


Ile zapłacę za przesyłkę ?

Koszt przesyłki uzależniony jest od sposobu dostawy - kurier GLS, kurier firmy Coral-Bio na terenie Śląska i Zagłębia, lub Poczta Polska, oraz od tego czy przesyłka wysyłana jest za pobraniem czy też należność została zapłacona w formie przedpłaty (przelew). Tańsze dla klientów jest wybranie opcji przedpłata. Polecamy też wybór sposobu dostawy firmą kurierską jako bardziej niezawodny i tańszy w wypadku przesyłek o większej wadze.
Przesyłki za granicę realizujemy tylko przy przedpłacie (przelew).


Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę ?

W przypadku dostępności wszystkich produktów zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od chwili ich złożenia (w przypadku płatności przy odbiorze), lub zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym (w przypadku wybrania płatności przelewem, lub kartą), często jednak zdarza się, że przesyłka dociera do adresata w ciągu 1-2 dni. Do czasu przygotowania musisz doliczyć czas trwania dostawy. Teoretycznie i poczta i kurierzy obiecują dostawę na następny dzień. Wg. naszych statystyk 90% przesyłek tak właśnie dociera. Jednak czasami pojawiają się opóźnienia.
W przypadku dostawy kurierem Coral-Bio zamówienie trafia do kuriera zwykle w dniu skompletowania, i dostarczone jest tego samego dnia lub następnego dnia. Kurier dzwoni przed dostawą. Wybierając wysyłkę pocztą kurierską klient może otrzymać przesyłkę na drugi dzień roboczy, pod warunkiem, że zamówienie dotrze do nas przed godziną 11.00 kiedy to kurier odbiera paczki.

Czy zakupione artykuły mogą zostać wysłane pod inny, wskazany przeze mnie adres, jako np. prezent / niespodzianka?

Tak, jest to możliwe. Wówczas w formularzu zamówieniowym Klient powinien zaznaczyć opcję wysyłka zamówienia pod inny adres - wpisać tam imię, nazwisko i adres osoby do której ma zostać wysłana przesyłka. W uwagach można dopisać także notatkę np: "dostawa po godz. 12"


Kurier GLS:

Na jakich zasadach dostarczane są paczki przez firmę GLS?

Paczki kurierskie GLS są realizowane zgodnie z regulaminem doręczania przesyłek firmy GLS dostępnym dla każdego klienta. Regulamin można znaleźć tutaj:

http://www.gls-poland.com/graphics/AGB_poland.pdf



Ile kosztuje przesyłka kurierem GLS?

Paczki do 30kg - 15 pln
Płatność przy odbiorze - 6pln

Jeśli masa zamówienia (towarów i opakowania) bedzie przekraczać 30kg, zamówienie będzie wysłane jako kilka paczek, każda płatna osobno.

Ile trwa przesyłka kurierem GLS?

85-90% przesyłek jest doręczanych następnego dnia roboczego po wysyłce. Reszta paczek zostaje zazwyczja dostarczona następnego dnia roboczego.
Jeśli dostawa się opóźnia do 3 dni roboczych, najlepiej skontaktować się ze filią GLS odpowiedzialną za dostarczanie paczek w Państwa rejonie i ustalić, co spowodowało to opóźnienie.

Paczka nie dochodzi - co zrobić?

Sprawdź status paczki na stronie www.gls-poland.com - link do statusu Twojej paczki znajdziesz na stronie
http://www.gls-poland.com/online/paketstatus.php3
Skontaktuj się z filią GLS i ustal przyczynę opóźnienia - adres i telefon Twojej filii firmy GLS również znajdziesz na stronie
http://www.gls-poland.com/online/depotsuche.php3
Skontaktuj się również z naszym biurem, chętnie pomożemy i udzielimy wszystkich informacji.



Jak mogę znaleźć adres i kontakt do filii GLS?

Adres Twojej filii znajduje się na stronie:

http://www.gls-poland.com/online/depotsuche.php3

Jak mogę sprawdzić status paczki GLS?

Aby sprawdzić jak wygląda status realizacji Twojej przesyłki wpisz numer nadania GLS na stronie:

http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html

W jakich godzinach zostanie dostarczona paczka kurierem GLS?

Firma kurierska GLS dostarcza paczki w godzinach 9 – 16.
Jeśli pod adresem domowym nie ma nikogo dyspozycyjnego w tych godzinach - sugerujemy zamawianie na adres miejsca pracy - firmy, lub sąsiada, krewnego - który będzie mógł odebrać paczkę.

Filie kurierów często oddalone są o wiele kilometrów od adresu dostawy, dlatego odległość ma wpływ na godziny dostawy.

Kurierzy mają odgórnie wyznaczoną trasę przez dyspozytora swojej filii. Nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie oraz czekania na klienta. Muszą doręczyć inne przesyłki i wrócić do bazy. Stąd brak możliwości, aby kurier czekał lub przyjechał dwa razy danego dnia pod adres domowy. Odległość od filii również rzutuje na godziny dostaw, gdyż im dalej kurier wyjeżdża z paczkami, tym dłużej będzie wracał na główną bazę. Stąd niekiedy kurierzy muszą zajeżdżać z paczkami z powrotem często już przed godziną 16.00 i nie mogą później realizować przesyłek.

Jeśli filia obsługująca rejon klienta nie znajduje się w bezpośredniej bliskości (np: jest w innym mieście, kilkadziesiąt kilometrów od wskazanej lokalizacji) może to stanowić dodatkowe utrudnienie i spowodować opóźnienie w dostawie paczki ze względu na brak możliwości dojazdu lub dyspozycyjność kurierów.

Czy kurier GLS dzwoni przed dowozem paczki?

Niestety kurierzy GLS nie zawsze dzwonią przed przyjazdem. Nie mamy gwarancji, że kurier będzie dzwonił za każdym razem, lub, że zadzwoni o konkretnej porze.


Czy można zmienić adres doręczenia po wysyłce?

Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa w każdej chwili, jeżeli paczka nie została odesłana do naszej firmy, i najlepiej wykonać ją przez nasze biuro. Skontaktuj się z nami. My wyślemy odpowiednie zlecenie do filii GLS i upewnimy się, że paczka zostanie sprawnie przekierowana.

Zmiana adresu oficjalnie trwa minimum 12 godzin i może spowodować opóźnienie w dostawie do 3 dni roboczych.

Nie chcę korzystać z usług GLS. Czy jest możliwe skorzystanie z usług innego dostawcy?

Tak. Poza GLS-em, standardowo wysyłamy również paczki Pocztą-Polską.
Jeśli wolisz skorzystać z usług innej firmy kurierskiej, również jest to możliwe. Prosimy o kontakt z naszym biurem w celu uzgodnienia szczegółów. Paczka zostanie wtedy nadana zgodnie z cennikiem i regulaminem wybranej firmy. W przypadku korzystania z innej firmy kurierskiej może nastąpić opóźnienie w nadaniu paczki (jest to zależne od czasu dojazdu kuriera do naszej firmy).


Poczta Polska:

Obecnie oferujemy wysyłkę Pocztą Polską. Aby przyspieszyć odbiór paczki wysyłamy ją jako paczkę priorytetową (taka przesyłka będzie u Ciebie następnego dnia, najpóźniej 2 dni po nadaniu).

Na jakich zasadach dostarczane są paczki przez Pocztę Polską?

Paczki są realizowane zgodnie z regulaminem doręczania przesyłek Poczty Polskiej dostępnym dla każdego klienta. Regulamin można znaleźć tutaj:

http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf

Ile kosztuje przesyłka Pocztą Polską?


Koszt wysyłki jest podany stronie Poczty Polskiej: http://www.cennik.poczta.lublin.pl/index.php?ramka=krajowe/formularze/k_paczka.php&boczek=menu/kraj.html


Wagę przesyłki obliczamy na podstawie sumy mas wszystkich zamówionych przez Ciebie towarów i opakowania.

Czy zamówione artykuły mogą zostać wysłane za granicę ?

Oczywiście, ale tylko w przypadku kiedy klient dokonuje płatności przelewem na nasze konto. Wówczas w formularzu adresowym powinien wypełnić część Dane odbiorcy - wpisać tam imię, nazwisko, adres osoby, do której ma zostać wysłana przesyłka i kraj docelowy. Cennik opłat za przesyłki za granicę znajduje się na stronie:
http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

Czy w przypadku wysyłki za granicę płacę VAT zawarty w cenie artykułów?

Niestety, tak. Zgodnie z polskim ustawodawstwem nie ma na razie możliwości zwrotu tego podatku lub odpowiedniego zmniejszenia ceny artykułów przy ich sprzedaży za granicę. VAT w przypadku książek wynosi 0%, a w przypadku innych artykułów 0%, 3%, 7% lub 22%.


Umożliwiamy odbiór zamówień osobisty. Jest to wygodna opcja dla osób chcących zaoszczędzić - odbiór własny to brak kosztów dostawy.

Odbiór osobisty jest możliwy (po wcześniejszym uzgodnieniu) pod adresem:

Al. J.Piłsudskiego 34
41-303 Dąbrowa Górnicza


poniedziałek - piątek,  w godzinach 10-18




- Powrót -

5/10473318
Ta witryna używa pliki cookies
Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookies, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookies można znaleźć w Polityce Cookies.
© Coral Bio. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.